Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Karupu O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Karupu O. On peculiarities of teaching linear algebra to future IT specialists within the program "Education in english" of the national aviation university [Електронний ресурс] / O. Karupu, Т. Oleshko, В. Pakhnenko // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 4. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_4_5 Під час викладання математичних дисциплін українським та іноземним студентам в англомовних групах перед викладачами Національного авіаційного університету постає проблема викладу навчального матеріалу студентам із різних країн, для яких англійська мова не є рідною. Мета роботи - дослідження специфіки проєктного підходу у викладанні в англомовних групах окремих розділів лінійної алгебри, зокрема і в дистанційній формі в умовах карантину. Дослідження ефективності різних методів викладу навчального матеріалу та організації навчального процесу під час лекцій, практичних занять, самостійної роботи студентів проводилося традиційними методами, тобто шляхом порівняння поточної та семестрової успішності різних груп, опитування викладачів та аналізом суб'єктивних оцінок студентів, отриманих за допомогою анкетування. Викладання математичних дисциплін, зокрема лінійної алгебри, в мультинаціональних англомовних академічних групах вимагає модифікації стандартних методик і підходів. Впроваджено елементи проєктного підходу. Зокрема під час викладання на практичних заняттях окремих питань лінійної алгебри на деяких спеціальностях здійснювався поділ академічної групи на декілька інтернаціональних команд для спільного розв'язування задач і взаємної перевірки засвоєння матеріалу. Встановлено, що застосування проєктного підходу на основі формування інтернаціональних команд для розв'язування задач на практичних заняттях з лінійної алгебри в англомовних груп сприяє покращанню засвоєння навчального матеріалу студентами. Розглянутий підхід надав підвищення зацікавленості студентів і покращання їх успішності. Певні обнадійливі результати надає використання цього підходу і при викладанні інших математичних дисциплін. Планується продовження досліджень при викладанні математичних дисциплін англійською в мультинаціональних академічних групах студентам інших спеціальностей.
| 2. |
Karupu O. Applying information technologies to mathematical education of IT specialists in English-speaking academic groups [Електронний ресурс] / O. Karupu, T. Oleshko, V. Pakhnenko, A. Pashko // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія : Фізико-математичні науки. - 2019. - Вип. 4. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_fiz_mat_2019_4_11
|
|
|